عنوان الموضوع : روايتــي الاولــى ( تمنيتك على بعدك ؟ تجي و تجلس معي ساعه ) - مشوقة
مقدم من طرف منتديات الشامل

بسم الله الرحمن الرحيم

روايتي الاولى ( تمنيتك على بعدك ؟ تجي و تجلس معي ساعه )



البارت الاول

روان كانت بتلعب و تعمل منه اشكال و سمعت احد من بعييييد ينادي رورو على طول عرفته و قامت من مكانه و سارت

تجري لعنده وهو استقبلها بالاحضان *_^

أحمد : حبيبي وحشتيني مرة

روان خجلت و قالت : و انت كمان

أحمد حب يستهبل و قالت : و أنا ايش

روان عرفت انه يستهبل عليها فقالت تغيظه : امممم يا أحمدنـووووا و شردت و هي تضحك

أحمد سوى نفسه معصب و قال : و أنا ايش

روان سارت تطالع فيه و في عيونها الضحكه و قالت : يا أحمدنـوااااو سارت تحرك حواجبها فوق و تحت و شردت ^^

أحمد سار يضحك في نفسه و كمل التمثيل حقه و قال : تعالى هنا يا رورو

روان سارت تاشر بيدها لا و تضحك ما تشوف شي غير قرصها و صرخت من الالم

أحمد اتبدلت ضحكته لتكشيرة و قرب منها و قال : حبيبي اشبك

روان صرخت من الالم و سارت تبكي و هي تاشرله على مكان القرصه

أحمد انفجع من الدم اللي سار ينزل بغزارة و سار يدور على مناديل يحطها فوق الجرح و جا بدو يروح ...

روان : أ حـ مـ د ( كلامها مقطع و كله شهيق )

أحمد : يا عيون أحمد أنتي ( بالله روحلها مو وقت رومنسيتك ^^ )

روان : فـ يـ ن ر ا يـ ح أ نـ تـ

أحمد : رايح أجيب مناديل و أجي أوقف الدم داه

روان : لا الله يخليك لا تروح و تسيبني اخاف اقعد لوحدي ( كل ما تتكلم تشهق )

أحمد حزن عليها و شق كمه و حطه فوق الجرح و بعد ما ربطوا و انتهى ضمته روان و سارت تبكي و تقول :

لـيش شقيت كمك اخاف دحين تضربك و سارت متمسكه في زياده تخاف عليه ينضرب منها ( من مرة ابوه ) و هو سار

يمسك فيها زياده و سار يبكي معاها ...

( روان & أحمد أطفال حبوا بعض حب عذري و طاهر و هم عمرهم 10 سنين و هم جيران و مقابلاتهم كلهم في الحديقه اللي

ورى البيت )

انتهى البارت الاول

و اتمنى أشوف ردودكم

^^


>>>>> ردود الأعضـــــــــــــــــــاء على الموضوع <<<<<
==================================

ربي يعطيك العافيه على ماقدمته لنا من ابداعات ...
اشكرك على طرحك الراقي والمميز ..

بانتظار ماتقدمه لنا من ابداعات ...

تقبل مروري ...


كذآ من ربي حبيتكــ~

__________________________________________________ __________



الله يعطيكـ العافيــه

على طرحكـ المميز والراقي

في انتظار ابدعاتكـ

تقبل ودي واحترامي

__________________________________________________ __________
الله يعطيك العافية

روووووووعه كبداية


ننتظرك

تحياتي


__________________________________________________ __________
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة كذآ من ربي حبيتكـ~
ربي يعطيك العافيه على ماقدمته لنا من ابداعات ...
اشكرك على طرحك الراقي والمميز ..

بانتظار ماتقدمه لنا من ابداعات ...

تقبل مروري ...

كذآ من ربي حبيتكــ~



كذآ من ربي حبيتكـ~;

يسلمو ع مرورك خيو

تقبل خالص ودي

^^

__________________________________________________ __________
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة علي عووض



الله يعطيكـ العافيــه

على طرحكـ المميز والراقي

في انتظار ابدعاتكـ

تقبل ودي واحترامي


علي عووض

يعافيك ربي ع مرورك خيو

تقبل خالص ودي

^^

البارت التالت


في اليوم التاني



قام احمد من بدري عشان يشوف روان من دون ما احد يشوفه و شوية


ناديه : احمدووووه ايش اللي قومك من بدري كده


احمد : اففففف يا لييييييل ما اطولك


ناديه : هي انت احترمني تراني في مقام امك


تخسي تكوني مكانها


كلهم لفوا ع الجهه التانيه و شافوا رواف


جات رواف و سلمت على احمد


رواف : حبيبي فطرت

احمد : امممم و شكله كان خايف و هو بيقولها


رواف فهمت عليه و اخدته برة الحديقه و ناديه تبعتهم


رواف : ها حبيبي فطرت و الا لا


احمد : احمد باين عليه انه اتوتر و قال : امممم


رواف تشجعوا : ايوا فطرت و الا لسه


احمد قال بعد تفكير : امممم لا بس


رواف : بس ايش


احمد بشجاعه قال : انا قمت بدري عشان اتطمن على روان و كنت ابغى افطرها بيدي و

بعدها ارجع بسرعه اقومكم


نفطر مع بعض ما اشوف غير دي ( و اشر على نوال ) و هي جات هاجمتني بعدها

جيتي اتضاربتي معاها


رواف على طول راحت ضمته و قالت : طول عمرك حنون ربي يخليك لنا وازوجك

بيدي

احمد فرح بدي الدعوه و شق الابتسامه و قال : ااااااميـــــــــــــن على روان يا رب

رواف : ههههههههههههههههههههه يسعدك ربي يلا روح لروان بسرعه

احمد رمى بوسه طايرة لاخته و سار يجري و هو مبسوط

دخل بيت روان لقى مكان القرصه ملفوف فيها شاش و روان جالسه تاكل لوحدها

احمد : بس رورو

فرحت روان من كل قلبها و جات بتقوم الا عورتها رجلها و جاها احمد قعدها معاها

احمد : حبيبي وحشتييييييييني مرررررة و الله خفت عليك يكون سارلك شي

روان بابتسامه الم : و الله انت اكتر وحشتني

احمد صرخ باعلى صوت و قال : لااااااااا و اخيرا قلتيها لالالا ما اصدق

روان : ههههههههههه اسكت يا اهبل تراك فضحتنا

احمد : هههههههههه وه يا قلبي بس ( و الله انهم مفاعيص اخر زمن ^^ )

روان بابتسامه خجل : سلامه قلبك حبيبي

( اكيد تتساءلوا من فين يجيبوا الكلام داه المفاعيص تراهم متاثرين بالافلام خخخ )

احمد باس خدها و قال : يسلملي قلبك يا روحي

روان بخجل : يسلمك ربي

بعد 5 دقايق روان كشرت من الالم و عيونها دمعت احمد شافها و جالها و مسح دمعتها

و : رورو اشبك تبكي

روان : ااااه يا احمد يعورني

احمد قالها : فين يعورك

روان اشرت ع المكان و احمد جا بكل حب و باسلها المكان و قال : ها يا قلبي كيفك

دحين

روان بابتسامه حب : اتعافت خلاص

احمد ما قدر اكتر من كده و راح ضمها و هي استكانت و شوية طبت عليهم اخته اريج

و في مكان تاني

رواف : ها هيثم خلاص اقول لاحمد

هيثم : ايوا عشان كمان تسيبولهم فرصه لحالهم

رواف : اها

هيثم : ولا تنسي تقولى لام هاني ( ام روان ) يجوا معانا الملاهي

رواف : اوك يسير خير

انتهى البارت التالت